W celu zapewnienia maksimum bezpieczeństwa dla Pracowników jak i Klientów. w ramach Karty Bezpieczeństwa COVID-19 rekomendowane są następujące zasady kontaktów z Klientami
Spotkanie z Klientem odbywają się po wcześniejszym umówieniu daty oraz godziny
Przed spotkaniem Klient powinien uzyskać informację mailową lub zostać poinformowany telefonicznie o zasadach wizyt w biurze
Klient po wejściu dezynfekuje ręce dostępnym w biurze środkiem
Przy powitaniu staramy się unikać podawania rąk i utrzymywać dystans społeczny
Jeśli biuro prowadzi Rejestr odwiedzin Klient odnotowuje swoją obecność używając zdezynfekowanych długopisów lub swojego własnego
Spotkanie odbywa się w pomieszczeniu, w którym istnieje możliwość zachowania bezpiecznej odległości
Spotkanie powinno odbywać się przy minimalnej ilości osób
Pomieszczenie wietrzymy przed i po wizycie Klienta
Jeżeli jest taka możliwość częstujemy Klienta napojami lub przekąskami w jednorazowych opakowaniach
Spotkanie powinno trwać nie więcej niż wymaga tego sytuacja
ELEMENTY PROCEDURY
Procedura „Zasada zachowania w biurze względem Klienta” – plakat wydrukuj i powieś w biurze – do pobrania
Dezynfekuj ręce – plakat – wydrukuj i wykorzystaj w biurze – plakat, do pobrania

Płyn do dezynfekcji,