W celu zapewnienia maksimum bezpieczeństwa dla Pracowników jak i Klientów. w ramach Karty Bezpieczeństwa COVID-19 rekomendowane są następujące zasady kontaktów z Klientami 

  • Spotkanie z Klientem odbywają się po wcześniejszym umówieniu daty oraz godziny

  • Przed spotkaniem Klient powinien uzyskać informację mailową  lub zostać poinformowany telefonicznie o zasadach wizyt w biurze

  • Klient po wejściu dezynfekuje ręce dostępnym w biurze środkiem

  • Przy powitaniu staramy się unikać podawania rąk i utrzymywać dystans społeczny

  • Jeśli biuro prowadzi Rejestr odwiedzin Klient odnotowuje swoją obecność używając zdezynfekowanych długopisów lub swojego własnego

  • Spotkanie odbywa się w pomieszczeniu, w którym istnieje możliwość zachowania bezpiecznej odległości

  • Spotkanie powinno odbywać się przy minimalnej ilości osób

  • Pomieszczenie wietrzymy przed i po wizycie Klienta

  • Jeżeli jest taka możliwość częstujemy Klienta napojami lub przekąskami w jednorazowych opakowaniach

  • Spotkanie powinno trwać nie więcej niż wymaga tego sytuacja

ELEMENTY PROCEDURY

Procedura „Zasada zachowania w biurze względem Klienta” – plakat wydrukuj i powieś w biurze –  do pobrania

do pobrania pdf

Dezynfekuj ręce – plakat – wydrukuj i wykorzystaj w biurze – plakat, do pobrania

Płyn do dezynfekcji,