W celu zapewnienia maksimum bezpieczeństwa dla Pracowników w ramach Karty Bezpieczeństwa COVID-19 rekomendowane są następujące zasady zachowania w biurze.
Nie przychodzimy do pracy z symptomami jakichkolwiek infekcji
O złym stanie zdrowia informujemy telefonicznie lub drogą mailową przełożonego lub kierownika biura
Pomieszczenia biurowe regularnie wietrzymy
Po wejściu do biura myjemy i dezynfekujemy ręce
Pracodawca zapewnia taką organizację biura aby zapewnić odpowiedni dystans pomiędzy pracownikami
Pracownicy dbają o zachowanie dystansu
Regularnie myjemy i dezynfekujemy ręce po wizytach w toaletach
Używamy jednorazowych ręczników
Regularnie dezynfekujemy własne stanowisko pracy
Ubrania wierzchnie należy zostawiać w miejscach do tego wyznaczonych
Przemieszczenie się po biurze z zachowaniem zasad bezpiecznej odległości od pozostałych pracowników
Korzystanie z pomieszczenia socjalnego – w kuchni może przebywać ilość osób pozwalająca na zachowanie bezpiecznego dystansu
W razie choroby możliwość pracy zdalnej po wcześniejszym zawiadomieniu i uzasadnieniu przyczyny nieobecności do przełożonego
ELEMENTY PROCEDURY
Procedura „Zasady pracy w biurze” wprowadź procedurę w swojej organizacji – wydrukuj i powieś u siebie w biurze – do pobrania
Dezynfekuj ręce – plakat – wydrukuj i wykorzystaj w biurze – plakat, do pobrania

Płyn do dezynfekcji.